четвъртък, 9 април 2009 г.

Алфа

Алфа. Първа публикация. Разкъсване на химената, ако можем да го наречем така. В няколко кратки слово изливания ще се опитам да щрихирам смисъла на този блог и защо той въобще ще съществува. Идеята е семпла, ще го ползвам за мило не-лично дневниче, което ще има за цел да поема моментните ми състояние и афекти на гениалност, лудост и чиста скука. Ще ви пиша евентуално за впечатленията и настроенията, които са оставили различни музикални, филмови, телевизионни и други по своята същност произведения.

Преди да продължа бих искал да направя почти задължителното представяне на тясната публика, която ще има този блог. Андрей и всякакви вариации съм познат в живота, понякога ме наричат и Омега, защо и аз не знам, странни хора. Образно казано се занимавам с нищо, макар че хората казват, че уж съм работил и учил. Аз пак не им вярвам, но те ми казват, че дори съм учел философия! Добре, че една мила девойка ми разказа за музикалните ми вкусове, нищо, че според нея повечето са "гей" или "лайна". Та според нейните думи са харесвал разни джазови композиции и като цяло по-голямата част от т.нар downtempo музика. Бил съм обожавал The Beatles, след кратка проверка се оказа вярно. И хип-хоп съм харесвал, като съм залагал на по-твърди звуци и предимно east базирани изпълнители.

Та след неуспешната и откровено казано дразнеща по-горна част ще продължа с бъдещето (евентуално)приложение на тази лично моя виртуална "обител". Освен за кратки ревюта върху някакви аспекти на изкуството ще се опитам да пиша лични мисли, смисли и други такива производни на мисленето. Бих искал да продължа с това как ще пиша за велики философи с велики мисли, но знам, че няма да стане, но да видим.

Та след лиготиите в тази първа публикация да се надяваме на по-добри дни и едно редовно обновяване.

1 коментар: